VELSEN - Citymarketing .IJmuiden wil bezoekers, bewoners en bedrijven met elkaar verbinden en organiseert daarom iedere maand een citymarketingcafé in het kerkje aan de Helmstraat. Daarbij staat elke keer een ander thema centraal.

Het citymarketingcafé op maandagavond 8 juli staat in het teken van winkelen in Velsen. Citymarketeer Friso Huizinga, winkelloods Floor Thomasse en de bestuursleden van de Stichting Citymarketing Velsen gaan met de cafébezoekers in gesprek over kansen en bedreigingen voor het winkelaanbod in IJmuiden en de omliggende woonkernen. Winkeliers, vastgoedeigenaren en bestuurders van winkeliersverenigingen zijn van harte uitgenodigd om mee te praten.

Programma
Tijdens het citymarketingcafé vertelt René Hoogenboom, voorzitter van de BIZ IJmuiden-Centrum en franchisehouder van de Subway op Plein 1945, over de successen die de afgelopen maanden in zijn winkelgebied zijn geboekt. Ook in andere gebieden zijn plannen voor de vorming van een Bedrijveninvesteringszone (BIZ), waarbij samenwerken centraal staat.

Tijdens een interactieve sessie onder leiding van winkelloods Floor Thomasse en citymarketeer Friso Huizinga wordt de mening van de aanwezigen gepeild. De bijeenkomst is ook bedoeld om winkeliers uit verschillende delen van Velsen kennis met elkaar te laten maken. Daarom wordt er in het programma voldoende tijd ingeruimd om te netwerken.

Aanmelden
Het Citymarketingcafé duurt van 18.00 tot 20.30 uur en heeft een informeel karakter. Er wordt voor een lichte maaltijd verzorgd. Aanmelden kan via citymarketeer@ijmuiden.nl. De toegang is gratis.

Meer informatie over citymarketing leest u op www.ijmuiden.nl